Naar overzicht

Skilled Support / Jr. Systeembeheerder – Omgeving Almere

publicatiedatum: 06 dec 2018
Functiegroep:
Niveau:
Procedure:
Locatie:Omgeving Almere

Introductie

Vind jij net als wij dat je op een Servicedesk genoeg incidenten zelf op moet kunnen lossen en hou je wel van een beetje verantwoordelijkheid? Denk je daarbij verder dan je neus lang is en zie jij waar verbeterpunten zitten? Als jij de persoon bent die naast het doen van support ook graag meedoet met beheer, dan zoeken wij jou!

Organisatie

Het bedrijf heeft meer dan 350 klanten en is een vrij grote speler binnen de IT. De organisatie bevindt zich in hartje Rotterdam en in Almere. Zij vinden dat ze in dienst moeten zijn van de klant en richten zich echt op een adviesrol. Dit doen ze al 26+ jaar. De focus ligt binnen de organisatie vooral op oplossingen, gebaseerd op Cloud technologie. Daarbij streeft de organisatie naar trendsetting en een top 5 positie binnen drie jaar.

Functie

Wie ben jij?

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig tot en met de 2e lijn incidenten op te lossen. Niet alleen registreren, maar bijvoorbeeld ook in de Active Directory kunnen, in Exchange of Office 365 gebruikersaccounts aanmaken en misschien wel een stukje rechtenbeheer. Hoe uitdagender hoe beter.
  • Binnen de organisatie werk je in een klantenteam en ben je samen met beheer verantwoordelijk voor de gehele ondersteuning van jouw klanten;
  • Dat jij dus ook beheer werkzaamheden mag uitvoeren, daar wordt jij echt blij van;
  • Daarbij zie jij het ook als een incident vaker voor komt en vindt jij het logisch dat je eens nadenkt hoe dat intern opgelost kan worden. Jouw klanten wil je immers voorzien van de beste oplossing;
  • Je bent niet bang om je ideeën met je achterban en leidinggevende te bespreken. Hoe vet is het als jouw oplossing ook wordt geïmplementeerd?!
  • Voor ons zijn passie voor je vak, groei en expertise belangrijke pijlers. En voor jou?

Functie eisen

Wat breng je mee?

  • Een MBO 4 diploma in de richting van ICT;
  • Tenminste 3 jaar ervaring met technisch ICT support op een 1e/2e lijn en daarbij ervaring opgedaan met Topdesk (en als je bij tenminste twee bedrijven hebt gewerkt heb je een streepje voor op de rest);
  • De passie om te groeien en te blijven ontwikkelen;
  • Je bent bezig met het behalen van Microsoft certificaten bijvoorbeeld in de richting van Windows 8/10 of Office 365. Het liefst heb je er al een (paar) behaald;
  • Je bent in het bezit van een ITIL V3 certificaat of kent de ITIL methode en bent bereid het certificaat te behalen;
  • Daarnaast heb je kennis en/of ervaring met VMWare;
  • Je bent proactief en stressbestendig. Ook ben je behulpzaam en oplossingsgericht.

Aanbod

  • Een afwisselende en zelfstandige functie in teamverband;
  • Een prettige, informele en collegiale werksfeer;
  • Een prima primair en secundair beloningspakket;
  • Trainings- en opleidingsmogelijkheden voor professionele en persoonlijke ontwikkeling;
  • Nieuwe technische uitdagingen binnen, maar zeker ook buiten je huidige kennisgebied;
  • Een uitgebreide, zeer diverse klantenkring met uitdagende technische trajecten.

Inlichtingen

Natascha van Hoof 06-34892096

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met Natascha van Hoof via de contactgegevens.