Introductie

Vind jij net als wij dat je op een Servicedesk genoeg incidenten zelf op moet kunnen lossen en hou je wel van een beetje verantwoordelijkheid? Denk je daarbij verder dan je neus lang is en zie jij waar verbeterpunten zitten? Als jij de persoon bent die naast het doen van je werk, graag meedenkt in het belang van de organisatie? Dan zoeken wij jou!

Organisatie

Xiphos is een innovatieve, door kwaliteit gedreven, IT-dienstverlener met een breed pakket van diensten. Xiphos verzorgt invulling van tijdelijke expertise, diensten en adviezen binnen de IT-Infrastructuur. Onze missie is de IT-afdeling van onze klanten concrete en meetbare waarde toe te laten voegen, die bijdraagt aan de verbetering van hun organisatie.

Functie

Ben jij een Servicedesker met een passie voor IT en wil jij graag zoveel mogelijk kunnen oplossen? Heb jij al enige ervaring opgedaan en heb jij nog een bepaald groeipad voor je? Dan kan dit wel eens jouw functie zijn!

Jouw werkzaamheden:

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig tot en met de 2e lijn incidenten op te lossen. Niet alleen registreren, maar bijvoorbeeld ook in de Active Directory kunnen,in Exchange of Office 365 gebruikersaccounts aanmaken en misschien wel een stukje rechtenbeheer. Hoe uitdagender hoe beter. Daarbij zie jij het ook als een incident vaker voor komt en vindt jij het logisch dat je eens nadenkt hoe dat intern opgelost kan worden;
  • Je bent niet bang om je ideeën met je achterban en leidinggevende te bespreken. Hoe vet is het als jouw oplossing ook wordt geïmplementeerd?!;
  • Afhankelijk van je opdracht kom je elke opdracht in een nieuwe (innovatieve) omgeving. Je gaat dus echt werken met de nieuwste tools en je hebt je certificeringen daarbij nodig!;
  • Voor ons zijn passie voor je vak, groei en expertise belangrijke pijlers. En voor jou?

Functie eisen

  • Een MBO 3/4 diploma in de richting van ICT;
  • Tenminste een halfjaar ervaring met technisch support op een 1e/2e lijn (en als je bij tenminste twee bedrijven hebt gewerkt heb je een streepje voor op de rest);
  • De passie om te groeien en te blijven ontwikkelen;
  • Je bent bezig met het behalen van Microsoft certificaten bijvoorbeeld in de richting van Windows 8/10 of Office 365. Het liefst heb je er al een (paar) behaald;
  • Je bent in het bezit van een ITIL V3 certificaat of kent de ITIL methode en bent bereid het certificaat te behalen;
  • Je vind het niet erg te reizen en opdrachten te doen in de regio Zuid Holland.

Aanbod

  • Bij goed functioneren mogelijkheid tot een vast dienstverband;
  • Gericht opleidingstraject (vanuit onze eigen Academy) inclusief bonusregeling voor het up to date houden van je certificaten;
  • 3 keer in het jaar een leuk uitje, interactieve kennissessies en spontane borrels;
  • 28 vakantiedagen, 5 studiedagen en de mogelijkheid om nog wat bij te kopen (en verdienen);
  • 8,33% vakantiegeld (dit uit zich in bijna een heel maandsalaris);
  • Een leuke lease-auto (met tankpas) of reiskostenvergoeding;

Inlichtingen

Meer weten? Laat je eens inspireren door onze eigen medewerkers via deze video of bekijk hier de verschillende verhalen van alle collega’s.

Sollicitatie

Staat geluk in jouw werk voorop en ben je enthousiast over de vacature? Reageer dan snel!