Naar overzicht

Servicedesk medewerker ICT – Omgeving Doorn

publicatiedatum: 12 Apr 2018
Functiegroep:
Procedure:
Locatie:Omgeving Doorn

Introductie

De wereld van ICT is continu in verandering. De technologische ontwikkelingen van onze wereld zijn allemaal afhankelijk van de ICT. De ICT toepassingen veranderen steeds meer het karakter van onze samenleving, werk en kenniseconomie. Als ICT professional heb je dus grote impact bij onze opdrachtgevers. Hierom zijn wij per direct op zoek naar enthousiaste en ervaren Servicedesk medewerkers. Ben jij de persoon die graag samen met ons op deze dynamische wereld inspeelt?

Organisatie

De huidige Servicedesk bij onze opdrachtgever heeft de afgelopen periode een mooie stap gemaakt in het optimaliseren van de huidige Servicedesk. Nu gaan ze de volgende stap maken naar meer ‘klantgerichtheid’. De afdeling is dus volop in beweging en heeft nu behoefte aan een ervaren Servicedesk medewerker die in dit traject haar of zijn steentje wil bijdragen. Binnen deze opdrachtgever heerst een informele cultuur met een jong en gedreven team.


Functie

Als Ervaren Servicedesk medewerker ben je professioneel en klantgericht, Je gaat in het verlenen van ondersteuning net een stapje verder en je kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Hierdoor zorg je ervoor dat de gebruiker fan van je wordt. De Servicedesk heeft het streven om 80% van de tickets direct en zelf op te lossen.

De technische omgeving bestaat uit de volgende zaken, hiervan dient gedegen kennis te zijn:
Thinclients, Fatclients, Windows 7/8, en 10, Windows Server 2012, Citrix, MS Office, Active Directory, Topdesk es Workspace, Exchange, Shadowing, Teamviewer

Concrete Werkzaamheden:

  • Het verlenen van 1e lijn en 2e lijn support verlenen (telefonisch of mail);
  • Het verhelpen van Outlook en Office storingen;
  • Het toekennen van rechten;
  • Het aanmaken van gebruikers en mailboxen;
  • Mailboxen koppelen aan gebruikers;
  • Active Directory Users and computers (support);
  • Webmail (app centrum) support voor thuiswerkers;
  • Verhelpen van inlog problemen bij thuiswerkers;
  • Ondersteuning bieden m.b.t. mobiele telefoons;
  • Handleidingen voor gebruikers aanmaken en onderhouden;
  • Openbare mappen koppelen aan gebruikers;
  • Agenda’s koppelen aan e-mail adressen (powershell);
  • Citrix storingen oplossen;
  • RES Workspace gebruikers ondersteunen;
  • Print storingen verhelpen.


Functie eisen

  • Afgeronde MBO niveau 3 met daarnaast tenminste 2 jaar werkervaring op een skilled servicedesk of afgeronde MBO 4 met tenminste 1 jaar werkervaring;
  • Aantoonbare ervaring met en kennis van Topdesk, Citrix, Res Workspace manager, MS-Office, Active Directory en Exchange.


Aanbod

  • Een uitstekend salaris tussen de €1900,- en €2200,- bruto per maand;
  • Wij helpen je met het kiezen van studies. Jij mag aangeven waarin je jezelf graag wilt ontwikkelen en samen stellen we een ontwikkelingsplan op. Wij geven je 5 studiedagen zoda je goed voorbereid je examens in gaat;
  • Je krijgt de kans om samen te werken met ICT professionals binnen diverse disciplines;
  • De kans om jouw steentje bij te dragen aan het verder ontwikkelen en optimaliseren van de servicedesk omgeving en werkwijze;
  • Een bonusregelingen bij het behalen van certificaten;
  • 28 vakantiedagen;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding waarbij een lease-auto tot de mogelijkheden behoort;
  • Onkostenvergoeding.

Inlichtingen

Monique van den Hoek 035-6260545

Sollicitatie

Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de sollicitatie button! Voor vragen kun je contact opnemen met Monique van den Hoek via de contactgegevens.